vineri, 18 septembrie 2009

Varza calita cu carnaciori

Voi gati ,inca ceva din gradina - o varza. Imi place sa gatesc fructele si legumele de sezon. Ieri, cineva mi-a adus piersici, deci am cautat in cartile de bucate si pe net, am retinut 3 retete.
Ingrediente (pentru 4 persoane):
- 1 kg de varza
- 2 cepe
- 6 rosii
- 1 lingurita de boia
- un pic de ardei iute
- 4 linguri de ulei
- sare, piper dupa gust.
Curatati si taiati varza in 4, apoi taiati in fisii subtiri, apoi punem sare si lasati sa stea putin. Varza o frecati cu sare sa se inmoie si apoi puneti la calit cu 2 linguri de ulei.
Curatati si taiati marunt ceapa, intr-o cratita cu 2 linguri de ulei, puneti ceapa la calit.
Dupa ce ceapa s-a calit, adaugati in varza, amestecati bine.
Rosiile le curatati de piele si le taiati in cuburi, le adaugati la varza.
Carnaciorii ii spalati si puneti cu varza la fiert.
Asezonati cu sare, piper, boia, ardei iute dupa gust si lasati sa fiarba inca 30-40 minute pana cand varza este fiarta.

2 comentarii:

Florena spunea...

Arata tare bine varza cu carnati gatita de tine. Iar "fata" blogului arata tare bine, noile imagini ii dau un aer tare elegant! ;)

Pe blogul meu te asteapta un premiu, cu drag!

carnetul de retete spunea...

Multumesc Florena pentru premiu. Incerc sa fac cat mai simplu, ca si continutul sa se citeasca usor.
Bisous...