miercuri, 2 septembrie 2009

Mozzarella cu struguri si susan

Un aperitiv foarte usor si rapid de realizat - mozzarella cu struguri negri si susan - reteta pe care am gasit-o intr-un site http://www.cuisineaz.com/.com

Ingrediente:
- mozzarela 200 g
- 30 boabe de struguri negri
- 2 linguri de susan
- un pic de sare.
Lasati sa se scurga mozzarella si apoi taiati-o in cuburi. Infingeti o scobitoare prin bobul de strugure si un cub de branza, depuneti-l pe o farfurie, presarati un pic de sare si susan, lasati un pic la rece inainte de a servi.
Cum ne se tineau drepte, din cauza strugurelui care era mai greu decat branza, eu le-am pus intr-un pahar larg.

Un comentariu:

lauralaurentiu spunea...

M-am gandit ca tare bine ar merge o capsuna cu zahar si ciocolata, asa ca te-am premiat cu una! :) Multumesc pentru premiul oferit!