joi, 15 octombrie 2009

Si inca ceva cu faina si sare... dar nu se mananca...

Pâte à sel - este un aluat de faina cu sare, putem realiza diferite figurine.
Am 4 figurine, doua facute de mine si doua realizate la cresa lui Stefan acum 10 ani - o empreinta de manuta si alta de piciorus cand nu avea inca 6 luni.
Cred ca pot spune ca m-au impresionat, pentru a le conserva mai bine, le-am pus un strat de vopsea si doua de rezina, pentru a le impermiabiliza.
Dupa aceea, am facut 2 vrajitoare, vazute intr-un site canadian. Le-am pictat cu vopsea acrilica si apoi un verni incolor.
Daca va intereseaza reteta imi lasati un mesaj.
O vrajitoare, mi-a spart-o un baiat de 3 ani, dar am pastrat bucatile si poate ca o sa refac.

3 comentarii:

Lala spunea...

Eu in mod sigur vreau si reteta !
Cred ca se pot face niste ornamente superbe impreuna cu copiii pentru craciun.

Livia spunea...

Si pe mine ma intereseaza reteta :D, se poate folosi si pt mulaje?

Roz_bonbon spunea...

Ce idee buna cu amprenta manutelor si a picioruselor :)
Asta ar trebui sa-mi notez si eu .
Mersi de tip!