vineri, 9 octombrie 2009

Biscuiti ecosezi

Biscuitii ecosezi au o consistenta sfaramicioasa, pentru ca nu au ca liant ouale. Reteta am gasit-o intr-o carte de bucate "Manuel pratique de la cuisine" scrisa de Scoala Le Cordon Bleu. Am respectat cantitatile, dar mi se parea prea putin aluat pentru o tava de 31x21 cm, deci am utilizat o forma in silicon de tartelette de 5 cm de diametru.
Ingrediente :
- 115 g unt
- 50 g zahar
- 115 g faina
Amestecati cu o lingura de lemn,untul moale cu zaharul, pana devine o crema. Adaugati faina si amestecati cu degetele, pana cand devine un aluat sfaramicios si faina a fost amestecata cu untul. Puneti aluatul intr-o tava unsa cu unt, apasati aluatul cu varful degetelor, verificand ca aluatul este repartizat in mod egal pe toata suprafata.
Puneti in cuptor timp de 35 minute la o temperatura de 170°C. Scoateti cand biscuitii au o culoare blond deschisa.
Lasati sa se raceasca 5 minute si apoi presarati zahar fin pe toata suprafata biscuitului.
Lasati sa raceasca timp de 1 ora, dupa care il scoateti din forme sau tava.
Cum am scris mai sus, utilizand cantitatile date,mie mi-a dat 6 biscuiti rotunzi de 6 cm diametru si de 1 cm grosime.
Mi-a placut textura, seamana cu aluatul de crumble si putem sa le parfumam cu scortisoara.

Niciun comentariu: