luni, 28 decembrie 2009

Salata exotica cu crevete si grepfruit

Intre Craciun si Revelion imi place sa pregatesc cateva salade, astfel facem un  pranz mai lejer.
Aceasta salada nu stiu cum sa o numesc, pentru ca am folosit doua retete de salate, iar sosul l-am facut foarte lejer, am utilizat iaurt in locul smantanei.
Puteti sa o serviti de Revelion, de exemplu.
Ingrediente (pentru 4 persoane):
- 1 grepfruit
- cateva foi de salata verde
- cateva rosii cherry
- 200 g crevette fierte
- 2 oua fierte tari
- 1 iaourt natur de 125 g sau smantana
- 2 lingurite de ketchup
- sare si piper dupa gust
Spalati si curatati varza, rosiile. Curatati ouale, taiatile in sferturi sau datile pe razatoarea mare. Curatati de carapace crevetele. Curatati si taiati in felii fara pielita grepfruitul (voi face in imagini intr-po postare viitoare metoda pe care o utilizez).
Amestecati intr-un bol iaurtul, sosul ketchup, sare si piper dupa gust - acesta este sosul.
Puneti pe farfurii sau in cupe cateva foi de salata, rosiile taiate in doua, oul taiat, cateva felii de grepfruit, asezonati cu sosul si puneti o ora la rece.
Serviti foarte rece, va fi mai buna.

2 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Super salata ..pe gustul meu!
Sarbatori fericite..un An Nou cu sanatate si implinirea dorintelor!
LA multi ani!

Dana2dor spunea...

Foarte apetisanta salata! Am "furat" reteta si cu siguranta o voi incerca.
Un an 2010 excelent iti doresc, cu sanatate si spor in toate!!!!
La Multi Ani!