miercuri, 23 decembrie 2009

Pui sos coca cola

 Eram foarte curioasa de aceasta reteta, vroiam sa o incerc de mult timp. Da un pui cu pielea caramelizata,dar daca doriti plus varianta caramel de la chinezi, marinati puiul taiat in fasii, 2 ore inainte de al prajii.

Ingrediente:
-1 pui intreg
- 1 litru de coca cola
- 2 linguri de sos soia
- ghimbir in pudra
- sare si piper dupa gust
- 25 g unt
- 4 cepe taiate marunt
- 2 linguri de ulei
- 1 lingura de maizena
- 4 linguri de migdale maruntite
Am pus puiul la cuptor la 200°C; intr-un plat care merge in cuptor cu coca cola, sosul soia, ghimbir in pudra, sare si piper. Din timp in timp, am arozat cu sucul, am facut 4 ori.
Separat am taiat ceapa marunt, am pus intr-o cratita cu uleiul si untul, am adaugat 20 linguri din sosul cu coca cola si am lasat sa fiarba inabusit, timp de 15 minute.La sfarsit adaugati o lingura de laizena si amestecati bine, lasati inca 2 minute pe foc.
Migdalele maruntite le-am prajit foarte repede intr-o cratita la sec, fara materie grasa adaugata.
Dupa 1 ora- 1 ora jumatate, depinde de marimea puiului, scoateti puiul din cuptor.
Decupati puiul si serviti cu piureu de cartofi, sosul de ceapa confita, migdalele prajite si udati cu sosul de cola.

Un comentariu:

Alexandrina spunea...

La multi ani!
Un 2010 plin de realizari frumoase pe toate planurile!