luni, 21 decembrie 2009

Risotto cu merluciu

Acest risotto este un plat complet, contine legume si carne in acelasi timp si l-am preparat cu putine ingrediente, deci este economic.Am folosit in loc de piper - piper de Sechuan, pentru ca imi place acest condiment, parfumeaza foarte mult.
Este o reteta proprie, foarte usoara de realizat. Pentru ca imi place gastronomia, imi place sa combin diferite ingrediente si daca reteta este reusita, o public pe blogul meu.
Ingrediente (pentru 4 pernoane):
- 4 paharele de orez
- 4 fileuri de merluciu taiat in patratele de 3 cm
- 1 morcov mare taiat in bucatele
- 2 bucati de praz - partea alba si un pic partea verde
- piper de Sechuan - 8 boabe maruntite cu mortierul
- 8 pahare de apa calda + 1 cub de bulion
- 2 linguri de ulei
Amestecati apa calda si bulionul. Puneti intr-o oala uleiul, apoi morcovul taiat in cubulete si prazul maruntit. Lasati sa se caleasca timp de 5 minute, amestecand din cand in cand.
Spalati orezul si adaugati in oala cu legume, amestecati si lasati sa se caleasca 3-4 minute, dupa care adaugati un pic de bulion.
Dupa ce bulionul s-a redus, adaugati bulionul si pestele cu piperul de Sechuan.
Adaugati bulionul cate un pic, pana cand orezul este fiert . Asezonati cu sare daca este necesar.

Niciun comentariu: