marți, 12 ianuarie 2010

Lentilles corail - linte culoare corail - cum putem pastra culoarea ???

Ieri si astazi am vazut un articol intr-un blog, care contesta o fotografie aparuta intr-o carte de bucate , realizata de un sef.
Ducasse2 Joël Robuchon vs Alain Ducasse : les photos de leurs livres sont elles réalistes?Mai multe persoane au facut testul, ieri, vazand articolul, nimeni nu a ajuns la acelasi rezultat.
Una din explicatii - fotografii realizate de fotografi culinari care stiu sa se serveasca de lumina artificiala, de acord.
Alta explicatie - calitatea produsului - deci a lintei.
In carte este explicata metoda fierberii, apoi in mesaje, da alte explicatii, de ce atita mistere, pentru un pic de linte.
In final, multe explicatii pentru nimic, eu ma intreb la ce serveste sa ne arate fotografii frumoase, cand dupa ce vom cumpara cartea, vom incerca 2-3 retete, cum nu santem sefi, nu le vom reusi. Apoi cartea cumparata, 20-30 Euros, poate mai mult nu ne serveste la nimic, pentru ca incercand retetele din carte santem foarte dezamagiti de ce obtinem.
In tot cazul, m-am amuzat un pic...
Nu am pretentia ca cunosc mai mult, vis-à-vis de acest subiect, mai ales ca am inca multe de invatat in acest domeniu foarte vast.
Trimiteți un comentariu