luni, 8 februarie 2010

Patatos - ca la mine acasa sau cartofi la cuptor

Este o reteta foarte simpla si foarte rapida. Cartofii sant foarte aromati si ii puteti servi singuri sau pentru a acompania carne de pui sau de porc, deci nu aveti nevoie de un sos in plus, astfel va fi mai dietetic.
Ingrediente (pentru 4 persoane):
- 16 cartofi mici
- 2 lingurite de mustar
- 2 linguri de ulei
- 1 lingurita de curry
- 1 lingurita de paprica dulce
- un pic de ardei iute - dupa gust
- 2 lingurite de ierburi de Provence
- sare si piper
Preancalziti cuptorul la 200°C.
Curatati cartofii daca nu sant noi. Daca aveti cartofi noi lasati cu piele, dar spalati foarte bine cu o periuta.
Taiati in patru.
Puneti cartofii in saladier, amestecati cu sare si piper, apoi adaugati uleiul si mustarul, amestecati bine. Adaugati celelalte ingrediente, amestecati si depuneti pe o tava in cuptor.
Amestecati de 2-3 ori, verificati cand sant copti.
Am vazut diferite retete, ziceau 20 minute in cuptor, dar eu cred ca le-am lasat 40 minute.
Sant cei care pun faina, dar am incercat si mie mi-a placut fara.
Din aceasta cauza, zic ca sant ca la mine acasa.
Sant cei care le numesc patatoes, altii patatos - alegeti ce va place ca si nume.

Niciun comentariu: