marți, 9 februarie 2010

Friptura de pui cu mustar, usturoi si patrunjel

O reteta simpla care da o carne de pui foarte aromata si crocanta in exterior si moale in interior. Daca nu folositi un pui intreg, puteti utiliza cu aceiasi reteta numai aripioarele, pulpele sau pieptul puiului. 
Aceasta reteta imi place, pentru ca mustarul da un gust bun la friptura.
Ingrediente (pentru 6 persoane):
- un pui decupat in 8 parti
- 2 linguri de otet
- 12 catei de usturoi
- un buchet de patrunjel
- 2-3 linguri de mustar.
Preancalziti cuptorul la 200°C.
Spalati si curatati usturoiul si patrunjelul, tocati marunt. Bucatile de pui le treceti prin mustar, lasand un strat destul de gros de mustar (nu este nevoie sa asezonati cu sare si piper).
Amestecati otetul cu 4 linguri de apa, varsati in tava. Jumatate din compozitia patrunjel si usturoi o depuneti in tava, apoi depuneti bucatile de carne si acoperiti carnea cu restul de patrunjel si usturoi.
Puneti in cuptor intre 45 minute - 1 ora.

3 comentarii:

diamond spunea...

am salvat reteta!pana acum am ocolit mustarul,dar e cazul sa incerc sa vad cum iese! :D

Anonim spunea...

Poti da prepari si cu pulpe?

carnetul de retete spunea...

Da, poti prepara cu pulpe, pentru ca eu in reteta pe care am facut-o am utilizat un pui intreg - pulpele taiate in doua si pieptul de pui taiat in patru. Apoi daca vrei sa prepari aripioarele, timpul de prajire va fi mai redus.