duminică, 26 septembrie 2010

Prajitura cu ciocolata si pralin - inca un pic de ciocolata...


Vroiam sa pregatesc niste biscuiti, dar in final am facut o prajitura in forme de muffins si bineanteles cu ciocolata...

M-am inspirat de pe reteta scrisa pe pachetelul de pralin - marca Vahiné, dar am schimbat cateva cantitati...si iata ce a iesit...


Ingrediente (pentru 16 muffins sau pentru o forma de prajitura rotunda de 22 cm de diametru):

- 150 g ciocolata

- 100 g pralin ( alune amestecate cu zahar caramel, lasate sa se raceasca pe o placa si apoi maruntite fin - se gaseste gata pregatite in comert) - cred ca voi incerca sa fac acest pralin in curand, acasa

- 100 g zahar

- 4 oua

- 40 g migdale in pudra sau faina

Preancalziti cuptorul la 180°C.

Puneti intr-o oala la bain -marie, ciocolata in bucatele cu untul, lasati sa se topeasca, amestecati bine.

Adaugati zaharul si ouale, amestecati bine, dupa care ajutati pralinul si pudra de migdale.


Daca aveti forme metalice, ungeti formele cu unt topit, apoi depuneti compozitia cu o lingura.

Umpleti formele la 3/4 din inaltimea lor si puneti in cuptor timp de 20 minute pentru formele individuele sau 25 minute pentru o forma mare.

4 comentarii:

Lacrima spunea...

cu un pahar cu lapte ma infiintez si eu la masa, se poate? :) sunt tare tentante prajiturelele iar blogul frumos :)

carnetul de retete spunea...

Poti sa vii cand vrei, mai ales ca am tot timpul un pic de ciocolata...

Un dulce aromat spunea...

Woww ce bine arata si cu ciocolata ...o nebunie!

Andreea spunea...

Ahhh...exact pe gustul meu! Tare bun. Gata, am reusit sa gasesc si rubrica cu persoane interesate. O seara buna iti doresc!