sâmbătă, 18 septembrie 2010

Dovlecei pane si vinete pane - Beignets d'aubergine et courgette

Am facut aceasta reteta pentru cele doua legume, pentru ca au acelasi mod de preparare. Cateodata amestec ouale cu faina, dar alta data o prepar ca si mai jos...


Ingrediente :

- vinete

- dovlecei mici sau mijlocii

- oua

- faina

- sare

- ulei

De obicei, dau cantitatile exacte, dar acum nu. Pentru ca cantitatile depind de marimea legumelor, apoi de modul de preparare (daca lasati sa se scurga mai mult timp si apoi le stergeti cu un servetel, legumele fiind seci, veti consuma mai putina faina). La fel si pentru ulei, vinetele vor absorbi mai mult ulei decat dovleceii.

Spalati si taiati capetele vinetelor si dovleceilor, dupa care taiati legumele in felii subtiri, sarati feliile si lasati sa se scurga de apa de vegetatie, minimum 1 ora.

Puneti intr-o farfurie faina, in alta ouale batute cu sare.

Feliile de vinete si de dovlecei, le uscati cu un servetel, dupa care le dati prin faina pe ambele parti si apoi prin ouale batute.

Puneti la prajit intr-o cratita cu ulei incins, prajiti pe ambele fete, pana capata culoare si interiorul este moale cand infingeti furculita.

Depuneti feliile prajite pe o farfurie, serviti calde.

3 comentarii:

VertAnge spunea...

Simplu si bun! Mie imi place sa le mananc calde, cu o feliuta subtire de cascaval deasupra.

Lia spunea...

Eu ma innebunesc dupa legume pane.

geta spunea...

si mie imi plac tare,eu mai fac pane si ardei copti..toate imi plac cu putin mujdei...