duminică, 5 septembrie 2010

Crema de ciocolata sau Danette de casa

Cand nu am prea mult timp si vreau sa fac un desert de casa, imi fac aceasta crema. Nu am nevoie de multe ingrediente, un pic de lapte, zahar, cacao si maizena. Aceiasi crema se poate face cu alte arome, in loc de cacao, putem utiliza cafea sau vanilie, dar cum imi place ciocolata foarte mult...


Ingrediente (pentru 4 paharele de desert):

- 1/2 lapte

- 50 g cacao in pudra

- 25 g maizena

- 100 g zahar

Amestecati faina, zaharul si cacao, apoi varsati laptele, puneti intr-o cratita pe foc domol si fierbeti pana cand compozitia incepe sa fiarba si sa dea in clocot, aproximativ 5 minute, pana se ingroasa. Amestecati crema pana cand incepe sa fiarba.

Puneti crema intr-un saladier, amestecati din cand in cand pentru a nu se forma o coaja la suprafata, iar cand s-a racit puneti in paharele si in frigider timp de 2 ore.

Apoi am presarat ciocolata rasa....

Un comentariu:

Momo spunea...

delicios desert!
pentru a nu se forma crusta deasupra se poate acoperi cu folie alimentara,etans.
o duminica placuta in continuare!