sâmbătă, 2 mai 2009

Moelleux au chocolat sau prajitura cu ciocolata

Moelleux au chocolat sau prajitura cu ciocolata

Ingrediente :
-200 g ciocolata
-6 oua
-100 g zahar
-100 g faina
-20 cl smantana lichida
-pentru decor : pasta de migdale colorata

Preparare :

Preancalziti cuptorul la 180 °.
Topiti ciocolata in bain-marie cu smantana, amestecand pentru a fi o compozitie omogena si lucioasa. Intr-o salatiera amestecati ouale cu zaharul timp de 5 minute cu un mixer. Adaugati faina , amestecati bine.

Dupa ce ciocolata s-a racit, adaugati la oua-zahar-faina si amestecati inca 2-3 minute.

Puneti compozitia in forme, eu prefer in forme de silicon pentru ca nu trebuie sa ungem cu unt si faina.

Bagati in cuptor timp de 20 minute pentru forme mici sau 25-30 minute pentru o forma de cerc de diametru de 24 cm.


Pentru decor : pasta de migdale o utilizam ca si plastelina, dam forma de petale intre degete formand un bulb, apoi o presam.

5 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Minunaniile acestea imi fac cu ochiul.Asadar trebuie sa le prepar si fiica mea sa le manance.Pe curand!

Irina spunea...

Buna ziua, imi face mare placere sa te citesc pentru prima oara!

carnetul de retete spunea...

Va multumesc pentru atentia acordata blogului meu. Pe curand cu alte retete ...

adriana gherman spunea...

Buna, prajiturelele acestea sunt preferatele fiicei mele; arata tare bine, si precis o sa vrea si ea, dar spune/mi cam cata faina se pune?

carnetul de retete spunea...

Scuzama, ai dreptate si iti multumesc pentru observatie.
100 g de faina.