joi, 20 mai 2010

Conopida pane - reteta dietetica

Autor - Cristina P

Aceasta reteta am vrut sa nu o fac o frig in mult ulei, sa fie mai usoara, dar in acelasi timp este gustoasa, prin ingredientele pe care le-am utilizat.
Am facut-o la cuptor si cu corn flakes(fulgi de porumb) in loc de faina, deci si fara gluten.


Ingrediente (pentru 2 persoane):

- 1/2 conopida curatata si taiata in buchetele

- 2 oua batute
- 1 bol de corn flakes (fulgi de porumb) macinati foarte fin
- sare
Puneti buchetele spalate de conopida la fiert in apa sarata.
Cand conopida este fiarta, scurgeti apa, iar conopida o treceti prin oul  batut sarat, apoi le tavaliti in fulgii de porumb maruntiti cat mai fin.
Preancalziti cuptorul la 200°C.
Puneti buchetele de conopida pane, pe o tava si lasati in cuptor 10 minute.
Serviti imediat. 

7 comentarii:

Micul spunea...

Cu siguranta incerc reteta.
O dupa amiaza frumoasa sa ai.

ralus spunea...

uau! ce simplu. Brizbrizoaica mea adora conopida pane, dar mie nu imi place sa ii prajesc!

Mona spunea...

Nu se asezoneaza niciodata oul, atunci cand faci un pane. Condimentele se ridica deasupra si se vor lipi doar de primele bucati pe care le dai prin ou. Traditional, pane-ul se face cu faina alba asezonata, ou si pesmet/fulgi de porumb/panko/migdale, etc.

Gabriela spunea...

Ai facut bine ca nu le-ai prajit,e mai sanatos asa!arata foarte bine,i-ti doresc un weekend placut!

Unknown spunea...

Arata foarte bine, gustul nu stiu trebuie probat. Dar de sanatos este foarte sanatos.
Te pup.

Naina spunea...

Si mie imi place reteta asta foarte mult. Bravo! O zi buna sa ai!

danu spunea...

A iesit grozav...Multumesc tare mult!