duminică, 6 noiembrie 2011

Pui cu paprica si ciuperci

Tebuie sa recunosc aceasta reteta am facut-o pentru ca este usoar de realizat si foarte rapida.Am gasit o reteta asemanatoare in blogul C'est_moi_qui_l'ai_fait cu numele de Bœuf Strogonoff (stroganov) ou presque. Si pentru ca aveam ciuperci si pentru ca aveam carne de pui, am facut-o cu ce am avut.


Ingrediente pentru 2 persoane:

- 2 bucati piept de pui fara piele

- 200 g ciuperci de Paris

- 10 cl smantana lichida

- 1 ligurita de paprica

- 1 lingurita zeama de lamaie

- sare si piper dupa gust

- 1 lingura de ulei

Taiati pieptul in fasii de 6 cm lungime si 2cm latime. Amestecati intr-o farfurie carnea cu sarea si pudra de paprica.

Intre timp curatati ciupercile, taiatile in felii si presarati un pic de zeama de lamaie, amestecati. Astfel ciupercile pastreaza culoarea lor.

Intr-o cratita incalziti uleiul, puneti ciupercile pe foc rapid timp de 2-3 minute. Rezervati ciupercile.

Puneti carnea in cratita, lasati sa se coloreze un pic, dupa care varsati smantana.

 Dupa ce sosul cu smantana incepe sa devina gros, adaugati ciupercile, sarati si piperati dupa gust si lasati inca 1 minut pe foc rapid, amestecand.

2 comentarii:

Tudor Elena Cristina.... spunea...

oooo daa..!!Cred ca este foarte gustos!O sa incerc si eu aceasta retetaaa!!pup

Anonim spunea...

ce delicios arata :P
jocuri de gatit