luni, 8 aprilie 2013

Cornulete - o alta varianta

Am incercat  Cornulete fragede - reteta de mai jos cu bicarbonat si otet, dar vroiam sa incerc si varianta numai cu faina si grasime - in cazul meu, unt si smantana. Cornulete sant mai sfaramicioase...



Ingrediente pentru 48 cornulete :
- 400 g faina
- 200 g unt moale
- 200 g smantana lichida
- 1 varf de sare
- 4 linguri de zahar praf
- crema de alune si ciocolata

Intr-un castron se amesteca untul moale cu smantana,de adauga sarea si faina, se framanta pana cand obtinem un aluat nelipicios. Se acopera cu un servetel castronul si il punem la rece timp de 1 ora.
Dupa care, impartim aluatul in patru bucati, care se intind in cercuri.

 Cercurile le taiam in triunghiuri, triunghiurile le umplem cu un gem sau rahat si se ruleaza in forma de cornulete.

Se coc la foc medium pana cand cornuletele devin aurii.

4 comentarii:

Politan Prod 97 SRL spunea...

Daca sunt la fel de bune precum arata atunci am sa ma risc si eu sa le fac.Multumesc pentru retete
Bazine - Rezervoare

Micul spunea...

Am sa incerc si reteta ta.Imi plac cat mai sfarmicioase.

carnetul de retete spunea...

Este un desert foarte usor de facut - merita sa incerci. Multumesc pentru aprecieri.

carnetul de retete spunea...

Amandoua retetele au fost apreciate la fel, au votat la fel, dar mi-e imi place mai mult aceasta varianta