joi, 26 august 2010

Chiftele de vita cu fulgi de porumb

AUTOR : Cristina P

Am facut deja anul trecut , nugets de pui cu fulgi de porumb si alune, apoi am incercat o conopida pane cu fulgi de porumb, dar de ce nu si chiftele de carne de vita ?
Dar de aceasta data, am schimbat ceva la reteta, cand am macinat fulgi de porumb am pus un pic de apa si i-am utilizat in decor, deci micul meu secret .

Am refacut postarea, dar comentariile nu le-am putut salva...



A rezultat o crusta crocanta si aurie... dar voi reveni la esential, reteta...

Ingrediente pentru 4 chiftele :

- 400 g carne de vita macinata

- 1 ceapa mare taiata marunt

- 2 catei de usturoi taiati marunt

- 2 linguri de sos de rosii concentrat

- 3 lingurite de mustar de Dijon

- 2 linguri de patrunjel tocat

- 2 linguri de civet sau ciboulette sau arpagic

- 1 ou batut

- sare si piper dupa gust

- o ceasca de fulgi de porumb

- 1 lingura de apa



Amestecati carnea cu toate ingredientele. Impartiti compozitia in patru , udati-va pe maini si formati chittele aplatite. Puneti intr-o tava chiftelele, pe o foie de copt.



Puneti la rece minimum 30 minute.

Preancalziti cuptorul la 180°C.

Si acum micul meu secret : macinati fulgii de porumb cu o lingura de apa.

Depuneti pe fiecare chiftea, fulgii de porumb macinati, astfel ca sa aiba un anumit volum.

Puneti in cuptor timp de 25-30 minute.

2 comentarii:

geta spunea...

uite de asta-mi place sa intru pe aici!numai idei minunate!promit ca am sa incerc si eu...

carnetul de retete spunea...

Geta, multumesc pentru compliment.
Iti doresc un sfarsit de saptamana placut.