sâmbătă, 7 august 2010

Banane Copacabana - ciocolata, inghetata, banane...

Un desert usor de pregatit, dar si usor de mancat, mai ales cand este cald...

Am scris ingredientele in ordinea in care imi plac.


Ingrediente (pentru 4 persoane):

- 100 g ciocolata amaruie taiata in bucatele

- 3 linguri de smantana lichida

- 4 banane taiate in patru si apoi in sensul lungimii

- 25 g zahar

- 1 jumatate de pahar de apa

- 2 linguri de rom

- 250 g inghetata sau 4 linguri pe persoana

Curatati bananele, taiatile. Intr-o oala, puneti apa si zaharul, cand clocoteste puneti bananele. Lasati sa fiarba 5 minute.

Inlaturati oala de pe foc si adaugati romul.

Lasati bananele cu siropul de rom sa se raceasca impreuna.

Separat pregatiti sosul de ciocolata : Topiti ciocolata in bain marie cu smantana, sau in micro-ondes, amestecati bine pana s-a topit si devine lucioasa.

Lasati sosul de ciocolata sa se raceasca.

In fiecare cupa sau pahar puneti inghetata, apoi bucatile de banane insiropate si acoperiti cu sosul de ciocolata.

 Eu am mai pus inca un pic inghetata...

2 comentarii:

Ligia spunea...

Cristina, ai un site superb. M-am uitat pe poze, retete, totul este altfel decat ce vezi in ziua de azi pe blogurile obisnuite. Felicitari pentru originalitate. Ar trebuie sa existe premii pentru asa ceva!

carnetul de retete spunea...

Multumesc Ligia, incerc sa nu copiez ceea ce vad pe celalelate bloguri. Nu prea am nici obiceiul sa las comentarii, de aceea am facut rubrica mea saptamanala.
Iti doresc un sfarsit de saptamana placut...