joi, 29 iulie 2010

Mihalt in bacon si rosii cherry la cuptor ( Mihalt infofolit )


Mihaltul este infasurat pentru ca este mai usor de gatit si are mai mult gust cu baconul si thymul proaspat.

De obicei, cand cumparam acest peste, cum este foarte urat i se taie capul sau se vinde congelat in filet. Am incercat sa-l prepar, am inlaturat pielea, l-am taiat in filet, este foarte simplu de preparat ...

Ingrediente (pentru 2 persoane) :

- 2 buc.filet de mihalt

- 8 fasii de bacon taiat foarte subtire

- sare si piper

- thym proaspat

- rosii cirese sau cherry

- ulei

Preancalziti cuptorul la 180°C.

Sarati si piperati filetul, infasurati in bacon, puneti un pic de thym intre bacon si peste.

Puneti pe o tava filetul de peste astfel preparat si cateva rosii. Pe rosii puneti cate o picatura de ulei.

Dupa ce cuptorul s-a incalzit, puneti tava in cuptor timpde 20 minute.

Serviti imediat cu o garnitura de legume.

Un comentariu:

Lia spunea...

Vai ce bine arata.
Mi-ai facut o pofta de mor.
Trebuie sa iau file de peste si bacon.
Cimbru proaspat am in gradina.
Multumesc pentru idee.