vineri, 2 septembrie 2011

Gratin de pui cu cartofi si spanac


Ingrediente pentru 4 persoane :

- 700 g cartofi nesfaramiciosi

- 250 g spanac

- 400 g piept de pui

- 200 g smantana

- 3 oua

- 80 g de cascaval

- 2 linguri de ulei

- sare si piper

- usturoi 2-3 catei

Incalziti o apa sarata intr-o oala, cauratati cartofii si taiati in felii subtiri.

Puneti cartofii in apa fiarta timp de 5-6 minute.

Spalati si curatati foile de spanac, puneti la oparit timp de 2 minute, dupa care il puneti intr-o strecuratoare si raciti cu apa rece.

Stoarceti bine spanacul.

Taiati carnea de pui in fasii subtiri.

Preancalziti cuptorul la 220°C.

Ungeti cu ulei sau unt un plat de gratin.

Puneti o banda de cartofi, o banda de spanac si o banda de carne de pui. Sarati si piperati.



Amestecati branza rasa, ouale si smantana, asezonati cu sare, piper si usturoiul presat.

Depuneti aceasta compozitie peste legume si carne.


Puneti platul in cuptor timp de 20-25 minute.

Serviti cald, puteti servi cu o salata verde.



12 comentarii:

Antonina spunea...

Cum poate sa arate!! minunata compozitie! like!! O seara faina!

sara & Miki spunea...

Minunat, bine ai revenit!

Cristina P spunea...

Antonina, multumesc pentru mesaj. Iti doresc un sfarsit de saptamana placut.

cristina p spunea...

Bine te-am regasit Miki. In ultimul timp mi-a lipsit si timpul si placerea de a gati.
Dar, vazand ca am inca vizite pe blog, mi-am zis ca merita sa continui, macar din cand in cand.
Va doresc un sfarsit de saptamana placut.

Doina spunea...

In sfarsit! Te asteptam de mult cu noutati.

Anonim spunea...

Lucia sant...Bine -ai revenit!!! ai fost suparata pe noi care te citim zilnic ? sper ca nu...!vreau sa stii, am pus in congelator tot felul de frunze,de marar,.patrunjel etc. dupa reteta ta ,in recipientele de facut gheata, sant asa de frumoase si-n acelasi timp si portionate....multumesc !!! Te astept cu noi si noi retete !!!

Anonim spunea...

Tot eu Lucia...am uitat sa spun..arata super reteta de pui gratinat,sigur merita incercata !!!

cristina p spunea...

Buna Lucia, nu am fost suparata, dar mi-a lipsit timpul si imi ziceam ca daca nu mai postez noutati, nimeni nu va mai veni sa vada blogul meu.
Dar faptul ca am vazut ca exista inca de vizite, sa si inainte, merita sa continui.
Multumesc pentru mesaje.
Cristina

pansy spunea...

cred ca in viata fiecarui blogger vine un moment de hac sa-i spun asa.ma bucur ca l-ai trecut.ai o multime de retete minunate pur si simplu. vizitatorii au de unde alege.si revii si cu o reteta simpla si extrem de gustoasa.marturisesc ca nu am alaturat spanacul cartofilor,pana acum.

Cristina P spunea...

Multumesc Pansy. Sant intr-o perioada in care imi pun prea multe intrebari, deci nu prea simpla.

Eli spunea...

Am facut si eu reteta asta, dar cu sunculita in loc de piept de pui.

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

arata delicios, imi place cum ai aranjat ingredientele!